2018年7月22日 星期日

立山黑部天然奇景5天團 2018.06.02 (第3天) - 立山黑部

第三日,今個團嘅主菜 - 立山黑部。

感謝主!Thank God!好天到不得了,勁曬!雖然曬,曬到連同事話我連頭殼頂都黑埋,無所謂囉!


雖然之前去過加拿大嘅Columbia Icefield,但今次........今次d雪好近、好真、好大、行得好自由。有段時間同3叔姐分開行,自己一個行上山,行下行下,周圍越黎越少人,行下行下,得我一個......汒汒雪海,如果我突然暈低咗點算呢?都係返落去喇!自己嚇自己。


日本人設計e條立山黑部阿爾卑斯山脉路線都好落本 : 

無論由左至右或者由右至左行都要乘搭6次交通工具:
2次無軋電車
2次登山纜車
1次吊車
1次高原巴士

我地由長野縣入,富山縣出,所以:



扇澤 - 黑部水庫 - 無軋電車
黑部湖 - 黑部平 - 纜車

黑部平 - 大觀峰 - 吊車
大觀峰 - 室堂 - 無軋電車
室堂 - 天狗平 - 彌陀原 - 美女平 - 高原巴士

美女平 - 立山車站 - 纜車
永安導遊好醒,每次轉車d時間安排得剛剛好,夠時間買野、睇野、影相,跟住又排到頭位上車。除咗最尾高原巴士之外,每轉車都迫餐死,但我地團都有位坐。

好!出發:

早餐









扇澤車站坐無軋電車到黑部湖





黑部水庫










黑部平










大觀峰即時影像及大觀峰即時影像縮時影片(1天份)













雷鳥飛得超級快,我都要用連環快拍好多次至影到兩張





室堂即時影像室堂即時影像縮時影片(1天份)











導遊話5日之中,室堂e餐lunch最貴










(車站海報)


落山,坐高原巴士















彌陀原即時影像彌陀原即時影像縮時影片(1天份)


我地6月頭去,彌陀原仲遍山白雪,但7月睇即時影像,已經綠草如茵




美女平






立山黑部一日遊,走馬看花咁完滿結束了。感恩是天氣非常好、行程非常順利。如果有機會再去,要住一至兩晚,影星。


返金澤前先食燒烤晚餐

加料:十勝牛、神戶牛同埋鮑魚









間酒店真攪笑,廁所同浴室左右分開,洗手盤仲要嚮個廳出面。超唔鍾意廁所同浴室分開。沖涼前梗先去廁所嘛。








1 則留言: