2013年12月14日 星期六

雨中的工展會

今日工展會開幕,又約埋3叔姐入去逛下。

入場時已經有輕微雨粉粉,不過準備咗遮同雨褸,無有怕。結果,旁晚時越落越大,大到,地面積雨造成倒影添,即刻影相。

最後,行得一半,遲 d 再入過!
5點鐘天陰陰

6點鐘落雨



20 則留言:

  1. 有無睇新聞第一日有班老人家搶貨
    搵日唔落雨去

    回覆刪除
    回覆
    1. 有睇報紙。老人家比較心急,希望唔再發生啦!

      刪除
  2. 你個 反應: like 係點加架?

    回覆刪除
    回覆
    1. steps: 設計 版面配置 網誌文章的編輯 張貼頁面選項的反應 用编輯改成你要的文字

      刪除
    2. 成功了. 我的html 有問題, 無法正常加.

      刪除
    3. 可以自己加, 好容易.
      http://seeddauding.blogspot.hk/2013/10/recent-comments.html?showComment=1380598195837

      刪除
    4. Thank you, 已經裝咗,等緊第一個留言。

      刪除
    5. 你改既html 唔啱, 下面係要填你個名.
      錯: if(entry.author[0].name.$t=="最新留言")
      對: if(entry.author[0].name.$t=="3叔公")

      html既comment - e,g, 〔留言顯示數目〕唔需要delete. 唔會有影響

      刪除
    6. 多謝通知呀!我改咗,又試下得唔得先。

      刪除
    7. 我見你改咗3叔公BLOG, 試下只入3叔公

      刪除
    8. 你再對多一次我俾你個web site, 有2個地方要改3叔公.

      再唔得試下重新入過HTML script. 我見你既html 都唔同晒, 唔知有無影響. 先改2個黃色部份先, 其他唔好變

      刪除
    9. 恭喜你呀!因為你嘅努力不懈,我成功喇!Thank you! Thank you! 感謝感謝!

      刪除
    10. 都恭喜你得咗啦! 我鍾意呢個只show 自己既reply. 你要埋自己既回應可參考呢度

      http://www.koosan.pw/2013/10/recent-comments.html

      刪除
  3. 咦,唔使authenticate 喎。good.

    回覆刪除