2014年1月8日 星期三

20140104-5 佛山兩日一夜 - 嶺南新天地

第2日行程都好緊密:食早餐、訪尚輝苑、訪大豆街尋找往日腳印,之後去祖廟。

但係,因為我同3叔姐已經入過好多次祖廟,兩個後生又興趣不大,終於決定再行嶺南新天地,並且行到夠鐘,食完野就去佛山火車站走人!


早上11點嘅嶺南新天地又同尋日傍晚時唔同,滿路邊嘅洋紫荊好似歡迎我地重臨咁

e 間 Bar 未開
果間又未有客

話晒都星期日吖!咁少人,行得真舒服

地方整齊清潔
幼兒園廣告

準備新店開張


塔頂雕刻精細,一絲不

方向指示清晰

e 度可以辦理結婚註冊
大型食肆 - 后街準備開張



12點仲未開

去Haagen-Dazs食雪糕先

單球人仔33,唔平,但坐得舒服


新天地對面係祖廟後門,都好多野睇


特色手信一條街



如果先行祖廟,留番最後至參觀黃飛鴻館,之後由 e 個出口出,再去嶺南新天地,咁就順晒路


Book咗“泰愛里” 1點半 lunch

月入2,000元以上主管先至得2,500-3,500,唉!出手頗低!

響泰愛里2樓一邊食飯一邊望出窗口,剛好係 d 洋紫荊嘅樹頂,所以隔住玻璃影洋紫荊花,估唔到都OK



6 則留言:

  1. 我去個日落雨, 一張相都無心機影

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!影相好睇環境、天氣、心情。
      除非心情超靚,落雨都落到煙雨凄迷咁,幅幅相都變沙龍

      刪除
  2. 由佛山火車站點走, 去廣州南站嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次其實唔知點行,因為由紅磡上直通火車,經常平、廣州東站,到佛山落車出閘就上私家車。
      如果比我自己再去,我會由紅磡上直通火車,經常平,到廣州東站落車,出閘後轉落地鐵上一號線,到終點站轉廣佛線,出祖廟站,去到祖廟正門,如果唔入,可轉左沿祖廟邊去到祖廟後門就係嶺南新天地!如果入,玩完後由黃飛鴻館離開祖廟,轉右就見新天地!
      祝你好運!

      刪除
    2. 佛山火車係咪 = 佛山地鐵. 即係廣州地鐵再轉佛山線?

      刪除
    3. 佛山火車唔係佛山地鐵。佛山火車只可以坐紅磡直通火車經常平、廣州東站再到佛山火車站。如果你無親友接最好唔好搭。

      廣州地鐵再轉佛山線就係地鐵。佛山線地鐵有祖廟站。

      刪除