2014年4月27日 星期日

重遊“和勝記工業大廈”及官塘碼頭

1977年暑假,同老強、老寧3個去到官塘搵暑期工,路經偉業街一間工廠大廈門口,睇見樓上有製衣廠(東南製衣廠)請雜工,於是上去問。老闆(老伍仔)見到我地,話只請一個,我話:唔得喎,一係唔請,一係請晒3個。旁邊有個好似幾話得事嘅人(馬Sir)話:請晒3個啦!都有野做嘅!於是老伍仔話:$18蚊日,做唔做?我地話:做!
東南製衣廠專做牛仔褲,分寫字樓同工場兩部份。寫字樓負責人事、會計、行政......唔講喇;工場負責製造,有好多個部門,有d部門用判頭制,判頭帶班人黎開工,逐批貨同老闆計錢,例如:裁床、埋夾、耳仔\扭門\打、熨床、剪線頭等等;車間用車位女工就逐件計,有單針、雙針之分,負責車褲頭、車袋、車腳等等,手腳快都幾好人工架!不過有個職位叫車間指導員,馬Sir就係喇,月制。負責計劃同控制成批牛仔褲嘅制作、流程同方法,技術少d都做唔到。
我地做咗半個月,去到197771日,有位新同事返工,準備代替馬Sir,因為馬Sir已經辭咗職。於是e位新同事就變成咗我地3個嘅上司,叫我地做乜就做乜!

暑假完老強入咗HKU,老寧同我就相繼入咗老電,而東南製衣廠亦結束業務,所有人各散東西,除咗我同果位197771日識嘅司 , 仲響埋一齊 - 上司就係3叔姐!
今日同3叔姐響官塘食完早餐,即時興起:舊地重遊。

我連大廈名都要問老寧至記得

以前個入口好舊架


已經裝修過晒

上埋去睇下仲有無回憶,不過連幾多樓都唔記得

除咗個大廈名無變,乜都唔同晒!

轉右間Texwood 仲響度

巧明街?淨係記得個名

沿途行去官塘碼頭想話尋找回憶,原來有個海濱公園好靚

望住郵輪碼頭

已經多咗條橋

e個係當年人山人海嘅官塘碼頭

暫時得我地兩個


以前坐船見到飛機,e家見到郵輪碼頭

環境變晒喇!不過記憶仍在!

- 完 -

沒有留言:

張貼留言