2014年10月26日 星期日

太平山頂行個圈,然後落金鐘

今日行太平山,坐15B,好快到。一落車,發覺強國人、外國人都本地人多。

當準備起步之際,我見到身邊幾位強國人其中一位正在剝蛋食,並且已經將兩片蛋殼掉在地上,咁都得!我即刻話比佢知唔可以剝蛋殼落地,而3叔姐指住旁邊個垃圾筒話蛋殼掉入垃圾筒嘛!真係太豈有此理!無文化!

今日行山都算涼快,可惜多雲間中有陽光,d相嘅質素會有d影響!



響公廁門口樓梯聽見一個強國女仔話:嘩!巧令呀!........咁都算?咁大煙霞!

薄扶林水塘





















3叔姐執乜野?下期開估



響翠華Hi-tea休息一陣,然後落金鐘

咁有歷史性嘅行動,點可以唔用相機留低佢哩!


轉眼一個月,香港政府做到d乜野?如果你做唔到不如比第個做啦!









可憐香港警察,幫緊一個無用嘅政府做緊一d唔應該做嘅野!Sorry,政府只係指某d貪戀權力嘅人,唔係指公務員,公務員都係受害者!



貪戀權力嘅人醜陋,其實擦鞋、抽水、甘願做奴才嘅人仲醜陋!



3 則留言:

  1. 以前係美國讀書, 我令咗張HK 夜景 postcard. discussion 既時候我就講香港. 各國同學見到都嘩嘩聲. 我地成日見, 會見到更好的. 但佢地係難得來一次.

    我今晚都帶了強國朋友睇銅鑼灣佔中

    回覆刪除
    回覆
    1. e家從山頂睇夜景靚好多豐富好多,因為燈光會閃,可惜高樓大廈又多咗…

      刪除