2013年11月1日 星期五

要多謝好多人

Mon嘅婚禮,要多謝好多人,好多,既出力、又出錢既人!

有朋友sponsor咗回贈禮物

維多利亞幼稚園Friend Club d 靚太嘅出品,接新娘後食

食物盤都係佢地帶埋黎

Macaron都係維多利亞幼稚園Friend Club d 靚太整架,放響Reception 
 我要多謝:

  1. 每一位當晚出席婚宴嘅人
  2. 每一位當日出席接新娘嘅人
  3. 每一位送禮物比Mon姐&巧克力嘅人
  4. 每一位送上『人情』嘅人
  5. 每一位幫手今次婚禮、婚宴嘅人
並且特別多謝:
  1. 大表姐、4舅哥、4舅姐,二表姐、你地由『小美人』開始錫Mon姐錫到e家;
  2. 強哥強嫂由多倫多咁遠返黎,淨係飛機都14個鐘;
  3. 3家姐一家大細15人由佛山落黎,坐4個鐘巴士加過關打蛇餅,飲完第日就走,辛苦晒;
  4. San Fran嘅德哥、Iowa嘅琼表姐、LA嘅老健、LV嘅姨媽、多倫多嘅區生區太,多倫多嘅依琳妹妹,老遠咁都寄或者托運賀禮禮物返黎;
  5. 維多利亞幼稚園Friend Club d 靚太們,你地好似自己嫁女咁,落手落腳咁準備美食;
  6. 各位姊妹(3個維多利亞幼稚園同學、3個小學至中學同學),百忙中都盡力參與會議、準備道具、遞茶、幫出幫入;
  7. 各位兄弟,幫手接新娘之餘,幫手揸車、做MC、護送我同3叔姐帶晒d首飾返屋企;
  8. 兩圍老電嘅同事,全部到齊,比咗我好大面子;
  9. 5個花仔花女,帶領我拖住Mon姐march-in,唔該晒;
  10. 酒店嘅馮生,upgrade普通房至套房,仲有得early check-in;
其實要多謝嘅人實在太多,我一定有漏,excuse me!



2 則留言: