2013年11月9日 星期六

Mon姐的婚禮

我地希望 Mon 姐同巧克力有一個既充滿回憶又感人嘅婚禮,所以,所有繁文縟節嘅程序唔使,例如3朝回門,免喇!跪低斟茶,唔好 (不過佢地都唔同意,斟茶比父母都有跪) 。

所以,整日時間安排都好鬆動。

(大會相要3個月至有,所以e家嘅相都係其他親友影嘅)

Reception
March-in
『我地襯唔襯呀?』

比spot light射住,睇唔得好清楚四周人物同景物

特首証婚?



3叔公準備簽名



this table 來自佛山!

女主家席

新人致詞

3叔公 and 3叔姐都認真地聽下佢兩個嘅情深說話

響送花比外母嘅環節,3叔姐終於.....

母女雙擁,感動落淚!

3叔公同事

Victoria Kindergarten Friend Club 

整個“Mon 姐的婚禮”,之前已經講過得到好多人嘅幫手,好多謝佢地,我唔長氣講完又講喇,反而想講下一d花絮:
  • 接完新娘開始斟茶時間,原本安排咗姊妹 F 扮演大衿姐幫手捧茶,姊妹 F 發覺條姊妹裙頗低胸,驚事業線上鏡......,姊妹 W 自告奮勇,話:『等我黎!我無................................走光!』。
  • 未婚男親友 B 響席間見到靚姊妹 J,同 Mon 姐講想問姊妹J攞電話。Mon 姐話:佢結咗婚喇!男親友 B:^o^
  • March-in 時有5個花仔花女帶頭,其中3個行得頗快,好快已經響視線之外。而小牛小兔行得較慢,我起碼踼咗小牛腳跟兩次.....終於,我同 Mon 姐連彎都唔記得轉,直行到台前將 Mon 姐交咗比巧克力!
  • 敬酒時小牛好興奮,舉起酒杯,大聲對住3叔姐嘅三家姐叫:我要同3叔姐飲!我要同3叔姐飲!哈哈!佢飲大咗,認錯人!
  • 姊妹 S 聽 Mon 姐致詞時一度感觸落淚,旁邊兄弟 F 似乎早有準備,唔知幾時已經準備好紙巾,輕描淡寫遞上
  • 睇番上面幅相,原來姊妹 J 一早已經....熱淚盈眶
  • .
  • .
  • .
  • 應該仲有,諗到再加!






6 則留言:

  1. 3叔姐好令喎。第一次睇到March in D相。有相為証,S妹妹冇得抵頼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 3叔姐果日真係超靚!
      睇人地March in就多,今次到自己.....覺得我雖然未算老,但係個女大個喇!
      姊妹S話見到姊妹J落淚佢至忍唔住喎!其實廿幾年好朋友,都係出自真心嘅!

      刪除
  2. 真係第一次睇由爸爸角度寫阿女的婚禮
    可能我比較眼淺, 喊左了...

    回覆刪除
  3. 我想問下你舊既yblog 無點搬呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. yahoo搬屋最後一個step係由我地入個新blog地址比yahoo, yahoo就會由12月26開始搬过去。應該係咁!

      刪除