2012年11月12日 星期一

我賽跑冠軍黎架!

當我學電視有個宣傳片話:“我賽跑冠軍黎架!”,3叔姐同Mon姐就異口同聲話:三十年前吖嘛!所以,唔記得幾時,應該由做天梯開始,的起心肝,早d放工,8點半前返到屋企食晚飯,9點食飽(其實知道飯後做運動都唔會食咁飽),9點半落公園做番運動,做一個鐘!10點半返上黎。

可以的起心肝都係因為有3叔姐陪,而且有佢教我做完運動後拉筋。佢話如果唔時時拉番鬆d筋,d筋就會越尼越縮,年紀大咗就會手腳伸唔直,個人越縮越細粒

其實都唔係做乜野劇烈運動,只係散步或者急步行,唔敢跑,驚膝頭頂唔順。急步行已經可以出汗,行45分鐘就開始拉筋。順序係拉小腿、前大肶、後大肶、肩膊。3叔姐好犀利,隻腳打橫放上橫槓度仲可以貼個身去點膝頭哥。想當年佢膝頭哥痛,d醫生又話筋膜炎又話軟骨退化,攪到佢上樓梯就痛,e家?上樓梯要等埋我!

拉15分鐘筋,講都唔信,一路行番屋企感覺個人高咗輕咗!

其實日日早出晚歸,e家每日有一個鐘兩個人一路行一路傾計,都傾到好多野,例如退休計劃、社會近況、親朋戚友,真係無所不談,又好似個人習慣,自從3叔姐提出之後,我每日出街同埋返黎都會放番拖鞋/出街鞋入鞋櫃;仲有每日洗完碗除咗抹埋爐灶牆身之外,仲掃埋拖埋廚房個地至叫做OK,原來3叔姐話煮飯時會有好多汁醬飛咗落地!!!

繼續努力!

我地就係好似響網上搵到兩幅圖咁拉筋喇!






沒有留言:

張貼留言