2012年11月30日 星期五

一舖過嘅DSE

同事“暈低”個仔今年中六,自然既擔心又緊張黎緊嘅DSE,因為一鋪過,得就得,唔得就.......無奈要搵其他出路,或者玩多一年。

3叔公係一個幸運嘅過來人,當年Mon姐面對重重關卡,扶扶碌碌過完一關又一關,叫做順利完成學業,細心想下,學業上我幫過佢d乜野呢?物質上我又幫過佢d乜野呢?.....大致唔記得喇!我淨係記得幫佢默書默默下瞓著咗,直至到佢叫我:爸爸、爸爸得喇!寫完喇!佢係咁推我隻手推醒我。其實由小學3年級下學期已經由佢自己讀自己溫,我同3叔姐都幫唔到手。

所以寄語“暈低”,要緊張but唔使擔心,佢條路佢自己會行喇!生活上經濟上心靈上你比咗出黎就得架喇!

沒有留言:

張貼留言