2014年9月16日 星期二

高雄4日3夜 2014.09.11 - 到達高雄

幾個月前3叔姐發現剛剛可以用Asia Miles嘅飛行里數換到距離最近嘅高雄機票一張,先至決定去高雄。跟住,莎莉幫手上網揀機票日子,3叔姐再去專業旅運訂房同我嘅機票,攪掂!都幾簡單。

高雄?e期好紅喎,又大爆炸、又地溝油 .......
Internet photo

Internet photo
但係,台灣咁近,只係去過一次台北,高雄?除咗d大大鑊嘅新聞之外,都算陌生!我最多都係知道佢地嘅市長係女人,叫陳菊。都要搵d資料先至可以起行

坦白講,點搵資料都唔及親身去過咁正,經過幾日早出晚歸,親歷其境,下面d親身經歷係無資料提及過嘅:


  • 高雄9月的天氣……熱到出汁
  • 人……有禮貌、健談、耐熱、怕凍
  • 捷運兩條線……紅線無位坐、橘線(橙線)無人坐
  • 捷運站內……紅線有shop濕平、橙線無人熱到死,冷氣都唔開
  • 的士……OK,起表NT85,唔算貴,司機普遍健談
  • 夜市小食……多姿多采,唔敢食
  • 旅遊車、船導賞員……正,增加興趣、加深景點認識
  • 整體消費……唔算高
  • 的士司機一般搵……NT3~4萬一個月
  • 夜遊……除夜市外,既黑且靜
  • 大型商場……行到腳軟
  • 單車……用信用卡租用方便
  • 電瓶單車……揸綿羊仔一樣,慢d,好玩
  • 上網……5日data任用NT350,可share,化算
  • 海邊……大海茫茫,天連海、海連天
  • 街道……綿羊仔世界,旺區多車
  • 行人路……小心仆親
  • 街道商舖門口……泊滿綿羊仔,行都無得行

高雄機場落機

响入境大堂先買電話卡

行幾十步就出到捷運機場站

站內,得倆個人

有幅留言板

每個捷運站都有特色設計,機場站係一塊大型玻璃浮

列車通常3卡車,我地坐最尾一卡

驚唔驚!



要響美麗島站轉線

美麗島站係大站,月台都靚d

可能係平日,連美麗島站都好少人


到達信義國小站

幾多人!!!
 
出站行百幾步就到高雄商旅

"精叻”介紹e間酒店,3星,我地好滿意

6 則留言:

  1. 你鍾意影相, 呢個靚!
    http://chowchowphoto.blogspot.hk/2014/09/timelapse.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前睇你個Blog已經上去睇過喇!我鐘意你影d相多d囉,因為...........真

      刪除
    2.  各花入各眼,多谢欣赏!

      刪除
    3. 應讚得讚,唔好客氣!

      刪除