2014年9月27日 星期六

龍脊


龍脊,好多人去過都話靚;外國人都慕名而來!我身為東區人,竟然今日先至第一次去龍脊

3叔姐有應酬,我唯有帶住2奶上路。


筲箕灣坐9號巴士

土地灣站落

一落車就比個海景吸引住

跟住抬頭,有架Airbus A380正在噴煙霧歡迎我

Zoom埋d,真係A380黎架

開始向上行

地面好多e d 花崗岩石

上咗少少,望番後面,見到赤柱衛星地面站

見到大潭督水塘

見到石澳最出名嘅『石』


再過埋e個指示牌,就見到.....


外國人比本地人仲要多

連草猛嘅蔡一智都響度


 




箭咀指住係泰國人,黎香港training,星期6、日放假,一個人黎行,我幫佢影咗3張相

石澳 and 左邊叫大頭州、右邊叫五分州

石澳海灘

影得遠係SX50嘅強項,不過,如果有咗SX60(暫定3,相信今日帶出黎嘅,應該唔係SX50囉,sorry呀2奶

沿住小路向前行,都係靚景

極少數人佔用極大空間嘅高爾夫球場

當年都唔知斬咗幾多樹至起好


e個係連住石澳嘅大頭州,OK好行
  石澳 and 大頭州 :  http://sbmlc21.blogspot.hk/2014/09/2012-11-04-18-21-and.html

上次行大頭州響e個亭影過相

今日好好好好好熱!睇下e個靚背脊就知

無乜花花影,勉強影得幾張



又比我影到A380

有人玩滑翔降落傘







點解咁大班消防?

有人唔舒服!消防員真辛苦,好偉大!佢地都係由土地灣行上黎架!

沿途d路其實唔好行

記得當年行黃山嘅心得:行就唔好睇、睇就唔好行,響e度都用得着,否則好易屈到腳
好少休息地點
除咗石澳,另一邊紅山半島d風景都靚

突然見到遠處,嘩!咁多人黎緊!!!快d行...


過咗石澳就係大浪灣

哥連臣角懲教所

大浪灣

落龍脊了

往石澳道方向行,一路都係 e d 草叢路,好熱,樽水一早飲晒,唯有食喉糖,又帶帽、又擔遮、一個人咁樣行咗半個鐘

返到石澳,即刻搵地方坐下先

行到咁慶對兩支細啤唔好架,我知,其實落山坐番9號去石澳已經冷卻咗d!


今日行龍脊,好攰,唔易行,又熱又曬,下次......唔好咁嘅天氣,否則中暑都有份!始終,唔係生喇!

8 則留言:

  1. 我都好想行山, 無奈天氣太熱我受不了. 細佬試過打風前帶朋友行龍脊, 辛苦到朋友怕行山 :) 香港仲有好多行山路, 寶雲徑, 西高山, 陽明山莊去赤柱條路我都覺得好靚........ 10月旺季, 有興趣11月可以一起行. 咁我可以玩SX50! 蔡一智都被你見到. 我試過係龍脊第一次撞見Blog 友

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有機會都好,只係我同3叔姐都唔後生,我又掛住影相,往往行得慢阻住地球轉,好彩3叔姐又好就得我,等我,所以每次慢慢行,都行得幾耐。
      今次行龍脊,我都停好耐影滑翔降傘,如果同其他人行相信佢行先唔等我了。

      刪除
    2. 我都有影相朋友, 我可以叫埋. 你地咪慢慢影, 我就繼續行. 行多幾次你會越行越快, 熟路就無咁辛苦. 今日聽到北方開始降溫! 我試過係石澳停車場見滑翔降落. 有無發現佢地係邊起飛呢?

      刪除
    3. 除非學影相,影相佬都鍾意自己影架!
      自己影會好專心觀察四周圍嘅事物,隨時要等、要捕、影唔到唔走…所以要影野就行唔得快!
      如果我有份跟你地去歐洲影湖,我一定影到好多超靚相,不過,你地實會等到嘔,或者唔等我開車走先!
      影相佬隨時朋友都無埋,上次我同堂弟入迪士尼影相,一入場一個轉左一個轉右各有各影,到走都無再見!
      響龍脊我掛住影相,搵唔到邊度起飛,係喎,應該好多人玩緊喎,咁都唔見?!

      刪除
    4. 我今次已經係每一個湖住上一日, 夠晒時間影啦 (如果天氣好). 我都好想再去!
      龍脊我去了多次, 只有一次有幸見人飛翔.

      刪除
    5. 無得傾 , 影相好睇天氣同埋器材 , 加埋機緣巧合!

      刪除
  2. 現在天氣太熱,行龍脊冇遮掩好辛苦,小心中暑。下次帶多D水。

    回覆刪除