2014年11月9日 星期日

Mount Parker

響鰂魚涌生活咗幾十年,柏架山真係陪住我大。水塘游水、草叢捉金絲貓、探鬼屋、上大風坳、翻山越嶺…留低無數腳印!

今日得一個人行柏架山,清涼但唔凍、天陰又有d陽光!正!

間唔中大婆唔得閒,淨帶『二奶,其實好寫意。行下停下,影下花草樹木、影下蜂蝶蟲蟻。今日唔知點解,比人問兩次路咁旺,又幫人影相!又識咗個姓施,叫“樂樂嘅小朋友,住康山、讀滬小學,今日同佢靚媽咪行金督馳馬徑。

今日d相:





  
























- 完 -





5 則留言:

  1. 好多蝴蝶呀! 你d 相越來越靚!
    我出世係鰂魚涌生活幾年, bb 個陣阿爸阿媽就帶我行柏架山. 有橋既位置我未去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!
      不過d相唔夠sharp,一放大就穿煲!部機得1210萬像素,好天好d,今日就有d勉強!
      安排下下次去啦!我帶隊!

      刪除
  2. 條橋係邊架? 個人認為雨露的相最靚! j

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你係邊位呢?
      由基利路上,到康景花園旁邊小徑入,去到康怡底旁邊沿樓梯上十幾級轉右,見引水道,向上行到尾就見條橋。不過上面d相係過咗橋再行多3分鐘,回頭影嘅!

      刪除
    2. 原來係J,歡迎光臨!

      刪除