2009年8月21日 星期五

鍾伯與鍾伯母

鍾伯花名叫"利害", 但他說他們東莞人發音是"利悔". 花名就勁, 但賭錢就好唔勁.

第一次見他是他娶新抱, 我做攝影師, 第二次是他的浸禮, 又是我影相. 鍾伯在受浸見証中說他如何利害, 一朝早去澳門打個轉回來開檔(在灣仔當小販賣女性用品及飾物), 鍾伯母一d無發覺. 輸了錢轉頭勤力點賣, 錢很快又回來, 他常說女人錢最易搵. 但貪勝不知輸, 加上賭隱太深, 輸掉超過200萬, 同家人關系當然極差. 還好是他終於接受兒子勸說, 讓主耶穌親自拯救他,他決定受浸, 並在眾人面前認錯, 多謝家人原諒, 及接受耶穌為他的救主.

鍾伯母好人, 好人不用多說了, 但好人運氣不好. 先是老公爛賭, 然後自己爆血管(但復原得無事一樣), 再然後肚痛醫醫下居然細菌入侵落腳, 要鋸去一只腳.

早前到檔口探他們, 他們見到我好高興, 鍾伯例牌捉住我對手話好耐唔見, 跟住又講下個孫,鍾伯母就笑容滿面話現在每日都是賺回來的.

在我面前, 兩個基督徒, 活生生的見証.

沒有留言:

張貼留言