2015年7月4日 星期六

慶祝識咗3叔姐38年 + 孫孫識轉身

話晒都係識咗3叔姐38年紀念,7月1號晚倆個人出街食番餐好d。一路食我又一路諗番當年返工食lunch倆個一碗臘腸飯加碗白飯加色嘅日子......



以為簡簡單單同3叔姐食餐飯,原來Mon姐都訂咗7月3號@East Hotel,仲因為要慶祝孫孫識轉身!e個理由都幾好!

孫孫等食個樣幾攪笑



影幅自拍先





呃人嘅!有得睇無得食! -

6 則留言:

  1. 我又同孫孫打個招呼先.

    回覆刪除
    回覆
    1. "Hi, 小月EE, 妳好!我如果可以跟妳去旅行就好了……”

      刪除
    2. 好呀! 我旅行差位攝影師, 公公可以幫我地影靚相!

      刪除
  2. 自己坐咁叻!睇住佢轉身真係幾開心。遲D仲會爬,企,行...有排慶祝

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,爬、企、行、跑、跳、屈身、游水、唱歌、打麻雀……大把慶祝!

      刪除