2010年9月2日 星期四

吞pok (蛇王)

吞pok,行行都有,電話佬吞pok,通常去飲茶,因為每日實有"茶錢"。

朝朝8點3之前攞order,跟住去倉補充d零件,就去飲茶。其實唔飲都唔知去邊,因為太早,公司未開門,我做半山d客更加未起身,除非學校啦!聖保羅,Island School之類就有人。

飲茶有兩個竇,飲中去英京,飲西去拱北行。我鍾意飲中,因為跟住"將軍" (當時一位幫辦級同事),佢好多野講,好好笑。淨係聽佢講溝女就笑死人。點心阿姐問"魚翅飽","魚翅餃",邊個食?將軍扮阿姐話"唔似貓","唔似狗"唔好食。飲到8點11唔使出聲各有各放低錢就走人開工啦,將軍會埋單。

有時唔係有心吞pok,當無order就要等。但係當時人工低,無咁多錢飲茶,所以我就會去兵頭花園、太子行 Shop嘅休息室、政府合署的民政署休息室(識人至入得)、康樂大廈電話房、郵政總局海旁、卜公碼頭....通常都係睇武俠小說,或者瞓一陣,都試過皇后戲院睇12點半.....

記得有一次見好多同事去大快活,我都去一次啦,點知一去就領野。話說當日4點幾,去到大快活已經有7、8個同事到咗,坐埋角落頭吹水,你一言我一語,都幾嘈。一陣,工程師突然出現,全部捉哂。返到機樓,鬧到飛起。鬧完之後,放軟聲氣同我地講:你地去還去,唔好7、8個人坐人幾張枱,飲兩杯野咁少吖!如果唔係大快活唔會打去109投訴話有班電話佬唔食野霸住d位架!又

激氣!以後唔幫襯大快活!(當時一時氣憤講咋)

沒有留言:

張貼留言