2010年9月3日 星期五

香港危難控制中心

香港危難控制中心個名係我自己改嘅,因為我根本唔知佢個名,只知道一旦香港有事,好危急、失控、甚至連港督都準備要走,e個中心就會坐齊人,利用入面通訊器材去指揮出面。

中心地處政府合署Main Block地庫,據帶我入去做保養仁兄講,地庫有3條可行車通道,可通往港督府及添馬艦等,而添馬艦果邊有小戰艦或者直升機接應,隨時走人。

而中心內電話系統叫做LME Concentrator,除咗有普通街線外,仲有好多條已經駁通咗嘅直線,只須按一個掣,對面電話就會響,對面電話當然包括各重要政府機關及警署、消防、添馬艦英軍總部.....可免提多線路通話,當時唔係好多同事識整架!

保養,主要是度電池水,無就要加(加蒸餾水),做test call,條條線都要做,用省銅水清潔耳筒plug...... 總之就要個系統隨時可以用得。

以上資料 over 30年喇,e家應該仲有一個危難控制中心,我當然唔知響邊啦。不過e家回憶起來,做電話佬真係帶比我好多見識。

沒有留言:

張貼留言