2010年11月20日 星期六

回鄉探親-難忘的鯇魚和介蘭

3叔姐的3家姐在佛山,所以常有機會上佛山。

3家姐家門前有個屬於條村的魚塘,我每次回去都會出魚塘找“人字拖”的踪影。魚塘雖大,但不難見到一隻反轉人字拖浮在水面游來游去,我就知道有靚魚粥食了。其實,每次通知佛山我們幾時回去,3姐夫(即係我老襟)就去買定一條大鯇魚,用繩縛住一隻人字拖,然後放在魚塘養,到需要找魚時找到人字拖便可以。好聰明!魚塘內其實有好多魚,但那是阿公的,不能私取。

有次回佛山,剛入屋,因為經過舟車勞頓,同3叔姐先來洗手洗面,然後就直闖廚房。3家姐遞上介蘭一碟,說:『試下熟未?』,我同3叔姐就你一條我一條食清光,3家姐話:『吓!乜餓成咁!d菜我乜都無落,就咁灼熟咋!嗱,食埋 e d 咯,一陣落田再割過啦!』唔使兩個回合,又清晒,無油、無鹽,就咁滾水灼熟。直至現在,如果有人問我同3叔姐:『你地記憶中食過最美味既食物係乜野?』我們會一齊話:『果碟介蘭!』

沒有留言:

張貼留言