2011年7月31日 星期日

30天戰勝你的壓力



感謝主,當工作上面對無止境的壓力時,我又遇見祢。

話說某日放工,遇上3叔姐的開心少婦組有聚會, Mon姐又拍拖,習慣性地行咗去吉之島,通常如果有咁 free嘅晚上,都會行一陣至返屋企。

去到吉之島2樓以琳書局,行到書架前,好多書,偏偏我就見到“30天戰勝你的壓力”e本書,拿上手,隨手揭開頭幾頁,我偏偏就見到:“.....而那壓力源可能就是那些你一直引以為傲的事...”。

Oh my God!咁中?同事都知道我響公司最引以為傲就係 Excel 比人熟。我將好多report、steps、summary、analysis、statistic、經我手我都用 Excel 將佢地又快又準咁做出黎;既準確、又快捷。我見到同事成日做嘅重複工作,我又出手用 Excel 寫d 自動程式幫下佢地,於是,同類事情越做越多,越做越復雜,錯誤,就開始誕生,一錯,就急,一急,又錯.........新嘅 job request 又黎....e家平均每個月加加埋要做超過50個 report,有 d 日日做,有 d 月月做,有 d 即刻做,攪到自己血壓高血糖高.......原來“.....而那壓力源可能就是那些你一直引以為傲的事...”,神一早就知道!

馬太福音11章28節:“凡勞苦擔重擔的人可以到我這裡來,我就使你們得安息。”,我差點因為忙碌而忘記了。

沒有留言:

張貼留言