2011年8月13日 星期六

全靠Excel秘笈



當年由做Field升咗級做Control
開始使用電腦,不過都係用公司内置程式,直至轉做Maintenance Contract Team開始有資料庫要處理。

初期跟住個上司,用硬皮紅黑簿做記錄,抄抄寫寫,月尾計數用計數機㩒㩒㩒......

眼見唔係辦法,放工就去揾電腦學,響北角健威商塲有間電腦舖有得教,賣嘢個4眼仔提議我學Lotus123
咪學囉,6堂,90蚊,全班得我同另外一個女仔,點知個女仔學完4堂就唔學,4眼仔要我等下一班再開至學番第5第6堂,會通知我,但係e家事隔30年我都無收到通知......

Lotus123學到半桶水,轉學Symphony
因為公司電腦内置咗原來仲正,因為可以將database内d資料轉落合約信,快好多。學Symphony又係90蚊,唔係上堂,係買書睇,自學。幾年後,Window3.1出現,無辧法,唔學Excel唔得喇!

e家d Excel響公司尚算應付得到,全靠e本Excel秘笈

沒有留言:

張貼留言