2011年10月22日 星期六

令人驚喜的旺角場

南華對港菁 旺角大球場 2:30PM

闊別旺角場兩年,趁今日南華有比賽,一早返公司趕做一d必做嘅report之後,就過旺角,入場睇下



成個場感覺好grand,布局好正,舒服,一人一個位,高角度望落去,兩隊波嘅組織同每個球員嘅表現都睇得一清二楚。好似基藍馬一拳打落辛祖度,全場都睇見,紅牌無得傾!

有人問我:你成日一個人睇波唔悶咩?我唔悶架,因為一定唔會得我一個人睇波架!

又有人問我:香港波有乜好睇吖!點解唔睇英超呀?我都想,但係我要睇現場囉!如果話望住個40”電視睇就話係睇英超,我話入場先至叫睇波囉,響屋企睇英超只可以叫“睇電視”。

睇下個場幾靚!


沒有留言:

張貼留言