2011年12月8日 星期四

一次精彩絕倫的跟蹤任務

剛剛發表完『香港國家地質公園』(3) 之西貢市集,又令我想起一段同西貢有關嘅往事。我叫e段往事做『一次精彩絕倫的跟蹤任務』。

日期: 20幾年前某個星期日

人物: 3叔公、哈公、哈女(哈公老婆)、哈女個女、少女(全部假名)

任務: 哈女發現哈公近期行為古怪,間唔中星期日都話同朋友行山,早一晚就準備好衣物,第二朝7點前就出門口。於是委托3叔公跟蹤哈公,睇下佢去邊。

難度: 極高,因為哈公係認識3叔公嘅、當年無手提電話同埋真係唔知佢去邊!

過程

早一晚哈女call 3叔公,話哈公又響度準備衣物,好有機會聽日出動;

於是3叔公第二日,6點3企響佢地灣仔屋企樓下等。企響度等,落住雨擔住遮等;

果然,6點9哈公出現,天助我也,因為擔住遮,佢一定睇我唔到;

哈公筆直往灣仔地鐵方向行,但係甚有警覺性,因為擰過幾次頭望後面;

由踏上地鐵開始,代表今次跟蹤任務正式展開。地鐵由灣仔經金鐘、旺角轉車,我都同 target 相距廿幾個人位,就快到彩虹站時,target準備落車。敝!第一個難題:佢落車轉左定轉右呢?快d望實電梯位置,佢轉左我轉左,佢轉右我就轉右,無論如何唔可以迎面相見。好彩,電梯響佢果便方向,我跟。

一到彩虹站,target 就好似好放心,一次都未望過轉頭,所以由佢出地鐵一路到小巴站我都跟得好易。但係,第二個難題出現:佢等緊去西貢嘅小巴,咁我點跟呢?上埋一架車實比佢見到,唔上又唔知佢響邊度落!唯有……

剛剛小巴站後面有架的士等客,即刻上的士,話比司機聽,我跟蹤緊人,target上緊前面架小巴,佢開你開、佢停你停,睇表加$10。的土司機頗年青,對今次跟蹤行動似乎都產生興趣,回應一句:no problem,即刻開車,徐徐跟住小巴。而我亦揸定錢,佢落車我就落車;

一路盤算如果佢半路落車,無遮無掩好易比佢見到,咁咪前功盡廢!好彩,一路到達西貢總站 target至落車。Target落咗車,好明顯一路行一路笑,完全無警覺性,可能佢掛住就快可以偷食啦!可惜佢諗都諗唔到,灣仔去到西貢偷食,已經比人吊住尾!

由小巴站到海邊左轉右轉,就見到有間酒樓。Target明顯黎慣黎熟,直接上二樓。上咗二樓,敝!第三個難題出現,我點上呢?上去容乜易比佢見到?唔係喇,打比哈女叫佢黎喇。

去茶餐廳借電話。『吓!響西貢?上咗酒樓飲茶?你有無上去見到佢同邊個一齊呀?咁遠?我點黎呀?』,哈女好難相信,我竟然跟到西貢!講真,target都以為咁遠唔會有人知。我隨即教哈女點黎,然後繼續企番響酒樓對面,擔住遮,睇到實。

7個字之後,哈女帶埋個女殺到,離遠望到我,我指佢快d上去,佢兩個三步夾埋兩步上咗去,無耐……敝!哈公突然一個人狂奔落樓,轉右,走呀!!! Oh! No!唔通“黃咗”?我想跟住哈公睇下佢走去邊都追唔切!

唔通就咁就收工?我響原地企多十幾分鐘,想等哈女落黎就走,點知哈女就等唔到,哈公竟然走返酒樓。又過多十幾分鐘,精彩喇!哈公、哈女、哈女個女同埋一個女仔(事後知道,個女仔仲細過哈公個女)一齊落樓,轉左,入咗茶餐廳講數。

點解呢?點解哈女響哈公走落黎之後唔落黎呢?點解咁峰迴路轉又比哈女捉到正呢?原來哈女一上酒樓就比哈公見到,哈公立即閃,哈女見佢唔到,不過見到把遮,把遮係佢買比哈公嘅,放遮個位無人,但係明顯有人坐緊響度嘅!因為有茶,同埋有粒燒賣響隻碗度未食。個位隔離有個女仔坐響度,哈女唔問個女仔,佢問搭枱食客:『請問e個位係咪有個男人坐緊架?』『係呀?』『咁個男人呢?』『係喎,頭先仲響度架!』,哈女醒呀!佢響茶樓等哈公返黎!

………

大功告成!以後每次去西貢我都想起e件『精彩絕倫的跟蹤任務』。

沒有留言:

張貼留言