2012年2月4日 星期六

過完年返工

一過完年就全力投入工作,直至今日至抽空入場睇南華贏晨曦4-2。

過完年返工,點忙都好,派利是實走唔甩。Total派咗60封,算少,最多果年派咗130封,每封$20 都要$2,600,不過新年流流,派嘅開心,收嘅更開心。今年自己Team派利是都有d得意野,例如:

A同事同B同事講:你想唔想爆數吖?你想就比封利是我,我就祝你月月爆數。(咁開門見山!!!)

C同事同D同事講:我祝你身體健康、青春常駐、步步高升、開開心心……;D同事話:咁我祝你心想事成啦!(佢就精喇!!!)

E同事同F同事講:恭喜發財,請你食個曲奇餅吖,係我親手整咖;F同事話:我都祝你財息兼收,請你食粒金莎吖,係我親自落街買咖! (@#$%)

G同事見到Sales:祝你生意興隆;轉頭見到修理Engineer:祝你無驚無險,日日收6點!(轉數真快,因為祝修理Engineer生意興隆就麻煩喇!!!)

雖說新年流流,但係今年公司內都收到唔開心消息。安裝部偉哥血癌,要繼續化療;Consulting Team 李Sir鼻咽癌複發,主懷安息咗;最難過係收到舊同事 Judy老公多倫多長途電話,Judy腎癌,搏鬥3年,剛剛又蒙主寵召,先行一步了。好懷念 Judy,開朗、樂觀、好禮貌、能幹、有教養、有計劃,離職後相夫教子…… 走咗喇 !可惜。

沒有留言:

張貼留言