2012年3月29日 星期四

3叔公前世嘅情人

我同好多人影過相,但係影得最多嘅一定係我前世嘅情人 — Mon姐;由細睇住Mon姐大,個樣何止18變!尤其係出世無耐,差唔多個個星期都要影相。

最近換咗新Printer連Scanner,雖然平平地,$399,質素普通,不過已經令我猛摷番d舊相出黎scan,回憶一番。


E張我地叫走佬相,一攞個滕喼佢就知道出街,入面全部係佢d公仔同埋首飾



初次玩電筒好開心


鴨仔,由佢3歲陪到E家


同4舅哥4舅姐上廣州,佢兩個就最鍾意Mon姐E個Look,點解,純品、得意、可愛....仲帶Mon姐上花園酒店旋轉餐廳食雪糕


我好鍾意E件紅色花恤衫仔


回憶住咁多先!

沒有留言:

張貼留言