2012年4月17日 星期二

Mon姐去澳洲

Mon姐去完澳洲,情商佢比d相黎我個Blog放,其實有d冒險,如果有人話佢影得靚過我就………都開心嘅!

墨爾本12門徒石


其中兩個"門徒"






墨爾本電車


墨爾本海港


塔斯曼尼亞薰衣草原 & 紀念品店,可惜薰衣草遲d至開




塔斯曼尼亞Victory Dock


塔斯曼尼亞 - 酒店窗外景色

由塔斯曼尼亞飛悉尼


駕車途中見到果園,熟蘋果一地都係,由樹上摘咗十幾個,隨意放低d錢,見唔到一個人


駕車途中隨處可見嘅景色
e幅相,其實全部相都係Mon姐影架!


悉尼大橋


悉尼歌劇院


悉尼Darling Harbour - 比隻海鷗啤住


悉尼廣場


從悉尼塔下望



好吸引嘅生果


開恩茲開往大堡礁 嘅船


Mon 姐去旅行,我將我嘅2010年舊愛交上,加埋3舊電、charger、4張8G card、輕便腳架、拖板等等,仲繄張過我自己去


沒有留言:

張貼留言