2012年5月13日 星期日

2012 母親節

當日Mon姐出世,帶比我同3叔姐無比嘅滿足。Mon姐乖、得意、可愛、純品……我地決定唔生第2個,因為唔想分薄我地比Mon姐嘅一砌。

不過對Mon黎講,面對母親節、父親節、或者父母親生日等等要表現孝順嘅日子,要獨力支持,又相當吃力。其他人有兄弟姊妹分擔,佢無。所以每次有ed日子我同3叔姐都無特別要求,真係有故欣然無亦喜。何況乜節物節都係d商人搵錢嘅機會。

不過Mon姐都盡佢責任,今日10點前就約埋朱古力去"翅福"搵定位等我地落去。我同3叔姐都好安慰,又見到隔離兩枱都係老人家開定位等後生嘅情景,知道Mon姐e番心意真係要好好珍惜。

Thank you

沒有留言:

張貼留言