2013年7月27日 星期六

“巧”妙安排的求婚

2013年1月8號響公司收到巧克力電話:"Uncle,我想你幫我做d野呀!正確黎講係幫我收d野"
"你幾點放工呀?你幾點返到屋企呀?8點返唔返到呀?"

"到時會有人送野上屋企架,比晒錢喇,如果你收咗就放響廳啦!唔該晒!"


終放成功幫佢收到一札花,嘩!咁大札,以我經驗,唔數都知道99朵,個儍仔唔知做錯乜野事呢!梗係買黎認錯。咁大札花,就放響窗口邊張椅度啦,都唔會一入屋就見到。

3叔姐上完堂返黎,比佢一入屋就見到札花:"做乜咁大札花呀?"
"唔知呀!巧克力搵人送黎架。"
"今日乜野日子呀?唔知攪乜呢?"

電話響起,Mon姐:"你地倆個都響屋企牙,有無用緊廁所呀,巧克力同我返緊黎,不過佢話肚痛,要借廁所用!"
"OK,無人用廁所,上黎啦!"

Mon姐先入屋,巧克力隨後。Mon姐除鞋,一除完鞋就見到札花,問:
"做乜咁大札花呀?阿媽你插架?"
當我同3叔姐都唔知點回應嘅時候,倆人目光都望向巧克力,見到巧克力邊度有肚痛吖!佢響褲袋攞隻介子出黎,單膝脆低,舉起介子,佢話:"Mon姐你嫁比我吖!"
.
.
Mon姐開心到咸咗出黎。

我估佢諗唔到個求婚黎得咁突然;咁有誠意;咁夠姜響佢父母面前求婚!





沒有留言:

張貼留言