2013年7月26日 星期五

Mon姐的學業

好多謝Mon姐咁多年黎讀書都唔使我地倆個“勞氣”,學業成績雖未算好好,總算順順利利,一關一關咁過,無留過班,直至讀完大學。

好多謝3叔姐,由Mon姐開始讀幼稚園起,就辭去工作,專心湊女同照顧家庭,空餘仲試過湊過兩個小朋友,又攞d衫返屋企改,幫補家計。

咁嘅屋企,超正!加上咁多年黎佢倆個都未鬧過我一句,咁嘅家人,超正!

咁我對家人又有乜野貢獻呢?梗係我嘅強項啦!........我將Mon姐每個學習階段嘅第一日返學都影咗相架!邊個夠我咁細心哩!















* 咁多年黎,3叔公同3叔姐都未鬧過Mon姐架!

沒有留言:

張貼留言