2013年7月29日 星期一

“有無唔舍得呀?”

四舅父近日抱恙,莫明奇妙周身痕,出水泡,然後抓到損晒,出血,變成周身痛,幾經化驗,驗出一個病毒叫『類天疱疹』,係自身免疫系統出現問題。入院住咗個幾星期,得到悉心照顧、對症下藥,e家開始好轉。希望四舅父心境平和,耐心接受醫治,並且趕及10月飲Mon姐嘅身抱茶啦。

亦都多謝威院醫護人員嘅愛心護理。

都響e度轉達四舅父佢比咗個『讚』過3叔姐!辛苦你呀,3叔姐!

響探病時遇見二舅父,佢一見我就話:『就嫁女囉喎,恭喜晒呀!有無唔舍得呀?』

“有無唔舍得呀?”,e期都容易聽到e個問題。

我嘅答案係:『梗係唔舍得啦!,不過無得唔舍得喎!』係啦,e個係佢人生嘅另一個階段,就算唔舍得,條路都係咁行啦,等如我當年結婚離開父母咁。

聖經創世記有話:"因此,人要離開父母,與妻子結合,二人成為一體……", 聖經都咁講!我欣然接受嘅!
(e幅相係我由上向下影嘅,Mon姐果隻求婚鑽石介子黎架!)


3叔姐自細就有個花名叫『鑽石』,其實Mon姐都係我地嘅鑽石!

沒有留言:

張貼留言