2014年5月6日 星期二

終於搵番舊Yahoo BLOG

偶然想search 一d野,發現有個Bing嘅search工具,於是打 “3叔公”,竟然出現咗 3叔公blog” 響一個叫 " 隨意窩Xuite" 入面 :

http://blog.xuite.net/sinlok2005/hkblog
























e家記番,當時Yahoo有推薦將Yahoo Blog 搬去 Xuite Blog,但係我入過Xuite Blog睇過,眼都花埋,於是唔同意,就比咗Blogger個地址,估唔到,結果係咁!

























點都好,多謝Yahoo幫手儲起咗d Blog,e家雖然要逐單copy & paste返黎,而且d相嘅resolution細晒,but 已經超開心!

開始唔得閒喇!

6 則留言:

  1. xuite 可以改setting 架. 我都做咗backup.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係快d搬佢過黎好d。but,你點做backup?

      刪除
    2. 我當時都有申請xuite, 所以xuite 都有我以前既 yblog. 新既文章就無做backup.

      刪除
    3. 當時我都忙, 好遲先搬家, 差d miss 咗deadline.

      刪除