2015年1月25日 星期日

龍虎山郊野公園 ( 無上西高山 )

見 Blog友去完又去西高山,必定好野,於是又約堂細佬,帶備相機,今朝8:30,食完早餐,坐15號巴士上山頂,由山頂行番落去......

不過今日依然密雲,睇黎,影唔到乜野靚相!咁行下都好啦!

不過唔識路,見路就行。又話會落去香港大學?我地落咗旭龢道!又話見到青馬大橋?見唔到!不過,風景都算靚,空氣好!

( 後記 : 點解無乜野開揚風景? 上網睇人地d片,原來我地都無上西高山!真攪笑,響盧吉道分叉口就去頓道果邊落山!上西高山要由涼亭草地向上行800幾級,上到去,長洲、大嶼山都見到架,真失敗!)


薄扶林水塘

菠蘿石 / 板根

???點解公廁牌砍咗入樹?

龍虎山郊野公園入口,即係克頓道入口

沿路都係竹林,舒服

廢堡




今日視野......唔算清




麻鷹就好多



突然有個窿好好天


e隻大狗好...大...,6歲女,比我摸咗陣


e隻埋黎聞下我,無野食就走開

又忍唔住,猛影花草樹木










響13號巴士總站等緊車

12點半去到中環,1點半已經入到旺角場睇南華對飛馬,賽前熱身都睇晒!
















4 則留言:

  1. 呢2星期天都唔清. 我鍾意飛機個張相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信遲d春回大地仲唔清!
      鍾意幅相嘅顏色?

      刪除
    2. 諗唔到點形容所以無寫, 鍾意天空隻藍色, 張相又影到好似夢幻般既感覺~

      刪除
    3. 我覺得個藍色同白色好似希臘小白屋同個天嘅色

      刪除