2015年2月9日 星期一

動植物公園 - 植物

影下、坐下、晒下太陽,轉眼3個鐘。可惜,3個鐘咁舒服嘅時間一個人過,如果3叔姐一齊就好啦!

影相期間,一個小朋友爬欄唔小心一坐坐咗落我鞋面,我當然唔理佢,等佢自己起身。後面一位女士話:阿公扶佢起身啦!下!叫我?我好快醒番,因為人地阿公已經出咗手。

動植物公園 d 動物好難影,影到都唔靚,都係植物好影,品種又多 。影完相約3叔姐 hi-tea,比d相佢睇,我問:靚唔靚呀?佢話得2張,就係:

1) 

2) 

可能佢睇咗我d相咁多年,已經習慣咗,我都要想辦法再進步至得!






































- 完 -

1 則留言: