2015年7月31日 星期五

慶祝孫孫處女下水@屯門三聖街廣東名門

上星期五,離開鯉景灣,隨即借慶祝孫孫處女下水為名,約埋伯婆、舅父、小牛表哥仔(全部稱呼由孫孫出發)專誠由東區入到屯門擦番餐!

話說3叔姐同開心少婦組已經過兩次『名門,極力推介,咁『名門啦!不過食乜就由女婿發辦,我都係........我只可以睇多過食.....應該係影多過食,唔比咁多意見喇!何況係佢請哩 ^o^



  












“小牛表哥仔,唔好掛住打機,望下我啦!”

2 則留言:

  1. 我上次都係去食名門, 唔錯.
    你好似對呢餐飯不滿喎.
    有無見到對面海鮮檔3隻大狗呀?
    孫孫開始望男仔lol.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無不滿,因為自己唔爭氣,之前食多咗,攪到4高,e家唔敢食咁多,只可以睇住人食姐!
      好似有大狗,不過我推住BB車,見到大狗就走!
      係喎!望到實!

      刪除