2016年2月3日 星期三

獎品

最近又有d心力交瘁嘅感覺,年頭年尾攞e條數、埋果條數,公司超多野做!真係年紀大,有d力不從心。

星期一,既要埋一月數,又要出席 2016 Kickoff,夜晚仲要食埋公司團年飯至帶住疲乏嘅身軀返屋企。不過攰還攰,都有少少運氣,就係夜晚抽到第5獎:


快圖美賣$1,580 (有迪士尼公仔貴好多)
以為係即影即有相機,原來係 Smart phone printer,響手機裝個apps就可以飛幅相過去 print出黎,超方便!




2R 相,放銀包或手機套都方便

- 我鍾意呀! -

2 則留言:

  1. 大家咁話! 我已經去到唔 care 遲過老闆同事既 due date. 能力做到幾多就做幾多. 結果發現我唔理既時候, 自然有人幫我做 :)

    我好 like 你呢個獎呀. 呢輪我地都講緊 cheap 精公司今年會有乜獎. 今年好彩係金鐘食飯, 可以快d返屋企.

    回覆刪除
    回覆
    1. 做野,過得人過得自己,再做多dd就算喇!因為工作以外,仲有其他好多野做。

      刪除