2016年7月6日 星期三

仙樂飄飄去旅行 2016.06.22 (第1日) -香港 > 大阪

香港
> 
CX564 (經台北桃機場停1小時)
關西機場

> 
南海電鐵Rapi:t空港駅至天下茶屋駅轉地鐵堺筋線至北濱駅

Mon姐知道我同3叔姐想去日本行下,隨即用佢同朱古力嘅Asia Miles飛行里數,換咗香港至關西來回機票兩張。咁乖,到e家想起都仲好感動。


去程坐CX564要停台北一小時落客/上客,到咗桃園機場,去關西嘅都要落機,佢話攪衞生,睇緊 " 葉問3 " 都要暫停,之後返上機坐番原位,又真係執乾淨晒。落機都好,鬆下對腳,行下商店。咁攪一攪,8點幾至出到關西機場。隨即坐南海電鐵轉地鐵堺筋線,北浜駅出,一出就係酒店,放低行李,落去7仔買個杯麵買d乾糧食,第一日就係咁渡過!

台北飛關西,好少人

e度想讚下Booking.com訂酒店,上網訂咗酒店,到入住酒店先至收錢,入住前一日更改或取消都唔收錢。之後就收到Booking.com send email比我,提我仲有幾多日就出發,加多條link,介紹埋大阪食、住、行資料,讚!

NANKAI (南海電鐵) 成人每位¥1,130,對號入座
Rapi:t 車務員幫我地拍照

http://www.howto-osaka.com/tc/railway/kix/fromkix/rapit.html


到達茶屋,要2地鐵堺筋線

地鐵堺筋線

天下茶屋坐6個站到北濱


酒店比想像中細,不過麻雀雖小,5臟俱全,最正都仲係個自動清潔馬桶,沖洗位置準確、乾淨衞生!酒店都唔平,連稅5晚$5,500,揀佢因為地鐵站上蓋,唔似一d精品酒店,$6xx一晚都有,不過出咗地鐵要行幾條街。大阪雖然話大城市,除非係響心齋橋d旺區,就算御堂筋線嘅淀屋橋站附近,7、8點條街已經靜英英!




4 則留言:

  1. 好快出blog呀! 我手機裝咗booking.com 個app. 淡季我會去到先book 酒店. 可以一路玩, 一路改行程. 要睇酒店, 有d酒店要3日前取消, 唔係會扣$$$. 酒店最緊要方便.

    架火車好型. 天下茶屋仲以為係cafe 名.

    回覆刪除
  2. 係呀,架車好型呀!兼夾又快又穩定!

    回覆刪除
  3. 你咪好Law間房有張書枱放野.

    回覆刪除