2010年4月23日 星期五

險死於希爾頓酒店(已拆)

有日帶住TT (Trainee Technician)雄仔開工,想唔到,差d返唔到屋企

話說當日所有中環科佬做哂 (我當時主要負責匯豐、太古、太子行、歷山、康樂大廈一帶),無所事事,入去Hilton 酒店實有野做。果然,餅房有電話壞,去到餅房,一攞起聽筒,無聲,九成斷咗線,就同雄仔跟跟條線,跟到出走廊,條線被4塊板遮住,就想逐塊板搬開睇睇........

一搬,好好好好好重,搬唔起,板嘅下半部郁都唔郁,但上半部比我搬郁咗,好重,d板原來唔係普通板,原來係電梯內裝響電梯壁嘅鐵板,放響走廊電梯門口等換。e個當然係事後至知啦,但係d板放得太企喇,一塊郁帶郁埋4塊一齊郁,我已經用盡飲奶力雙手齊推,點知一d作用都無,d板已經極速向我頭頂壓落黎死喇!我不得不跪低,轟隆4聲,玩完!

好彩,個走廊得大約5呎闊,但d板足有10呎高,佢地比我背後個牆頂住,而我就跪響下面,好像一個直角三角型,我就跪響直角位!感謝主,真好彩,否則我已經扁咗。

雄仔逐塊板扶番起,我先至一額汗咁企番起身

沒有留言:

張貼留言