2010年4月22日 星期四

打完風入大嶼山


(模擬照片,有支棟就快倒下,好危險,棟,即係電話柱 (telephone pole),通常綠色,響新界及離島比較易見到)

聽到上司講,今次場風 (已經唔記得邊場颱風) 掃低大嶼山同長洲好多電話線,中環同事要去幫,邊個邊個去大嶼山,邊個邊個去長洲....(我就做完大嶼山再去長洲,第一晚收工都唔返屋企瞓,響長洲海事處 office d 椅度瞓,第日一早又做過!

去到大嶼山派咗我跟 Leslie (花名),好有型,著人字拖,揸架棉羊仔,叫聲我坐穩,卜卜卜卜咁就由梅窩機樓出發,我坐後面,背住架生袋,拿著兩大"滾"線,都無手扶住.....第一次坐棉羊仔,第一次去大嶼山做科佬,個體驗都好得意。

張Order係去一條村,得10伙人,9個電話壞,差d同外界無哂聯絡,去到,兩條友分工合作,一人爬一支棟,逐駁逐駁,駁番d線,或者放過條新線。Leslie 身手不凡,著住人字拖,爬得快過我,我慢好多,因為爬唔慣,得舖牛力,無乜技巧.........爬到上去,扣住安全帶,雙腳撑住 pole step,雙手在駁線,眼就四圍望,高高在上,好high架........帶去d線用哂,要第日再黎,結果兩日做好,村民都好感激我地。有飲有食之外,仲有大包自家曬梅菜帶走。

兩日內十幾team同事已經修復哂d電話,但都未完工,再用多幾日4圍檢查有無危棟。講真,電話公司以前服務好好架。

沒有留言:

張貼留言