2010年6月25日 星期五

政改

好唔想在此談政治,第一唔識,第二各人想法唔同,實有人贊成有人反對,如果遇到激烈者反對洗我BLOG就麻煩。但係見今晚d 80後咁辛苦,又想勸勸佢地保重。

身為一個選民,其實你的意願已交比你選的議員代你發言或者投票,如果佢唔稱職,下次選第個啦,又唔稱職又選下一個,甚至你自己去選都得,何必......睇見佢地好辛苦。

好多聲音話取消功能組別,我唔讚成,因為功能組別可以制衡直選議員,如果全部60席都直選,就好有機會好似泰國咁,市民被某d人仕利用去投票,何況香港好多人可以接受食完海鮮去遊行依一套。所以有功能組別可以有各種不同業界聲音,但,一定要監控依班人,無得唔出席,出席又唔投票,投票又投棄權.......又唔提議案,政府要佢點佢就點,好似某議員今晚比人鬧"走狗"咁。好多議案都係因為分組點票過唔到。

民主黨的改良方案我唔鍾意,但係好過唔郁。依家佢成日比人鬧,但鬧人者有無更好方案?鬧人幾咁易,幫人就好難。如果無依個改良方案,今年個政改又會被推倒,政府理得理,過唔到就賴你,到2015年佢又係推依個方案出尼.......

我以前次次選李柱銘,但如果今次佢真係退黨,我覺得佢輸打贏要唔應該。世界上好多唔係你要咁就咁,好似華叔咁,佢可以唔要cancer咩?

我好欣賞黃毓民,佢d野熟,反應快,有point,但如果佢用d廣為人接受同有涵養d而又可以達到目的既方法就最好。

余若微贏特首辯論贏得好清脆,兩個我選我會選佢做特首,但如果多幾個又未必.....其實選邊個都好,最緊要係個制度,好似美國,選左一個總統,大家就接受個遊戲規則,用心去監察你,幫你,攪好個政府,無話成日叫佢未做完就落台,佢做滿4年做得唔好自然無人再選佢啦,而且8年就無得連任。

夜喇,瞓喇!

沒有留言:

張貼留言