2010年8月13日 星期五

基督教喪禮

好少見到喪禮有人影相,除非係大人物,但都只限於門外。

有次有位姊妹的母親過身,姊妹約我見面 (其實大家同屬一個夫婦組團契,返埋一個堂,唔使約都已經成日見面),想搵我幫手在佢母親喪禮時影相,問我驚唔驚。梗係唔驚啦,不過未影過,唔知佢想點影...... 姊妹先解釋影相原因,主要係懷念母親,再因為有親人響外國趕唔到返尼,委托在港親友代送花圈花牌.....咁,我識影喇。

牧師一早到場祈禱,之後特別關照我:除非人地叫影,否則唔好影到樣....同牧師合作影教堂結婚相就多,果次合作都係第一次。

出席喪禮的有好多都係弟兄姊妹識得我,見到我揸住相機都無奇怪,因為當年教會大小喜慶浸禮 等都關我事。數下手指,影浸禮超過15年喇。如果一年4浸,每次30人,都唔少野。

開始影相喇,always remind 自己,唔好輕挑,唔好好似影結婚相咁叫人笑....影遺照時都尊尊敬敬,因為全程唔用閃燈,所以都行得好近影....影個禮堂,同埋唔好影漏花圈花牌
帳....影幅詩班....影幅講道....影幅全場 wide shot....影幅 3個1排4個1列背影相....有少數親友要我同主家合照....影相 e part 都其實無乜野做,影夠就已經ok. 影完居然有封利是。

事後曬相時都好好笑,因為特別關照曬相個 friend:那!喪禮相尼架,如果曬左出尼見到 d 相多左 d 乜野都要比我睇呀,唔好撕咗佢呀!

沒有留言:

張貼留言