2010年10月1日 星期五

杭州上海遊-第四日 (2010 Sep 24) part a

第四日, 上海世博

今日入場策略又係採取避重就輕法,即係11:00至入。所以早餐後第一個目的地:上海新天地。出發前影一影間唐朝酒店,e度住3晚:




上海新天地特色係懷舊+創意,有d蘭桂坊feel:










今日由浦西入,都唔多人 (其實d人一早迫迫迫迫入晒,e家個閘口就唔多人,入面一樣咁多,閒閒地一條龍排三四個鐘。導遊話昨日中秋節假期第二日世博破左入場紀錄:63萬,黐左線)


























見人少少,入左杭州案例館




有個妹妹




原來井入面有野睇


排隊坐船過浦東,迫到嘔,身體貼身體,其實地方就好大,但係d大陸人係鍾意迫。我一方面要保護3叔姐,一方面要頂住d人,忍受住佢地身體壓埋尼d痛苦。頂頂下我終於忍唔住,事原有工作人員開小小閘比個抱仔男人上前一段同佢老婆會合,後面班鄉下佬就迫前想衝出閘,衝呀!殺呀!我就頂唔住要壓埋3叔姐度喇!我大喝一聲:「迫乜呀!」,成班鄉下佬鄉下婆即刻企番定定。






過到浦東發現一個好正既公園










韓國館


印度館


好多好多人排隊既沙地館


我地終於入左e個:世博文化中心,原來入面只有商店、食肆、戲院加高空繞場一週
















不過個繞場一週就好正,因為從高空可以睇多好多景物
























Part b 繼續.....

沒有留言:

張貼留言