2010年10月3日 星期日

杭州上海遊-一幅正相

杭州上海遊之後,團友們紛紛upload所拍相片上網,其中,我未經同意,亦都唔理佢同唔同意(因為佢都未經我同意就影我相),來個copy and paste,貼e幅相上尼。


以往去旅行好煩,因為起碼兩部相機一部video,仲記得去大峽谷果個trip,連支大腳架都帶埋,菲林都帶100筒,成隻駱駝咁....e家輕鬆得多喇,正式一機走天涯,而且,效果又ok喎。

e幅相見到我隔住旅遊巴玻璃影相,其實我好多相都係由旅遊巴上,隔住玻璃影出去,又郁,又反光,目標又稍蹤即逝,我又老花......唯有將鏡頭盡量貼埋玻璃,用盡最快快門,借隻左手做枕.......影到咁多相番尼,都唔容易架。

沒有留言:

張貼留言