2010年12月19日 星期日

大家樂,唔值100分

天寒地凍梗係火鍋啦,16號晚放工約咗3叔姐落樓下大家樂先到先等,8點半到齊,見4款火鍋有3款已經賣晒,兼夾賣到9點,即刻排隊啦。

條人龍得6、7個人,但係企得好怪,都唔知邊個排緊邊個其實響度睇緊個大餐牌(其實連埋我得5個排緊)。

第一個買緊餐既人開明珠台,好辛苦手指指至成功買完;

第二個買兩個餐,一份買到一份賣晒,又要打電話入去問家人轉食乜,個收銀等佢;

第三、四個係兩公婆,成銀包都係coupon,左摷右摷邊張用得,到摷到一張係大家樂,又過左期。

期間有位女士攞住碟飯出黎問個收銀:“依碟乜野飯呀,我買U1喎!”收銀話:“依秩V1呀!奶話V1吖嘛!”個女士話:“我買U1呀!”....又重覆左幾次頭先d對話,終於同價,算數。

到我,“唔該兩國火鍋!” “可鍋賣晒!” “賣晒?你仲有一款未貼賣晒喎!”收銀拿起內線電話“喂!驚理牙,可鍋係咪賣晒呀?哦!”轉頭同我講:“可鍋賣晒!”

你話點忍呢?

沒有留言:

張貼留言