2010年12月26日 星期日

"法院"打電話比我

上星期公司電話突然響起,無來電顯示,攞起一聽,係一個普通話錄音,唔知講乜,收線。

一分鐘後再響,咦!係咪大陸同事打o黎呢?又聽,都係果段錄音.......係乜乜法院打黎,九成打錯,收線。

又一分鐘後電話又響,乜野料呀?今次聽下講乜。個錄音話,e度係乜乜法院,你有張傳票,傳你上庭,e個係.......(聽聽下我條 second line 又響,咁我就 hold 住 line one 聽 line two,竟然又係果段錄音,相信係有人 set咗 auto dialer去專打一條線,打到你聽為止) 咁我就唔理 line one,轉聽 line two ,個錄音大致講:e家法院要傳你上庭,如果你唔清楚事件,請按9字,好!我就按9字。

有個普通話人話:e度xx法庭 (我咁多次都無辦法聽到乜野法院)

我話:(用普通話同佢死過)你為甚麼猛打我電話呀?

普通話人話:你先給我姓名,我幫你查一查是哪單案件。

我話:你打我電話為甚麼不知道我姓名呀?

普通話人話:案件太多,先給我姓名,我幫你查一查是哪單案件。

我話:我這裡是電話公司,有甚麼案件要你查呀?

跟住“卜”一聲,收咗線,無再打o黎喇!

事後同同事分析,覺得係電話騙案居多。

沒有留言:

張貼留言