2011年3月6日 星期日

『請讓座給有需要人士』(1)



剛剛睇完Esther 個Blog,佢話佢由葵興搭地鐵去樂富,懷住6個月身孕,無人讓座。

我記得有次由沙田坐火車出紅磡,有位坐,坐坐下見有個阿婆上車,我隨即起身讓坐,點知企阿婆隔離嘅男人一野坐咗落去。我話:大佬我起身係讓位比阿婆坐架!點知佢話:個位你架?真係火都起埋,咁無恥嘅人都有?仲算唔算人呀?當我正想掟佢落火車之際,有人起身讓佢個位比阿婆坐。條友仔至逃過大難。

人地日本人,你話真又好虛偽又好,有禮貌過中國人多多聲。有次我一家3口坐JR山手線,一上車見車頭位置有位坐,坐低,咦!點解咁多日本人寧願企都唔坐果幾個位?一睇背後告示,原來車頭車尾果排位係留比有需要入士嘅!即刻慢慢起番身。

我以前搭地鐵唔鍾意坐e家都坐,霸住個位,見有需要就讓座。

沒有留言:

張貼留言