2012年1月8日 星期日

坐巴士 and 坐地鐵

坐巴士

曾經同3叔姐講:你覺唔覺d人搭巴士好怪,架車大把位佢唔坐,係要坐你前面或者後面! 3叔姐話:無乜為意喎! 我通常揀窗口大d嘅坐喎! 

上星期放工,已經9點幾,2号車樓上無乜人,連埋我4個,倆個坐車頭,一個坐車尾,我坐車中間右邊窗,睇緊“49日”大結局。架車去到人民入境站,上咗5個人連一件大行李,上咗樓上,一個男人連行李坐我左手邊窗,倆個女人坐佢後面,另外仲有倆個男人坐咗我後面,並且開始傾計,坐我後面其中一個可能係大學教授, 高談濶論,旁若無人,我塞住耳筒都聽得清清楚楚。唉! 架車咁多位佢地唔坐,差d就包圍住我坐.....我真係頂.....唔順,走落樓下。

坐地鐵

星期5過旺角睇南華對公民,6點9由公司走,落到金鐘站,已經人流管制,6點9喇喎!咁誇張! 終於落到月台,嘩! 邊度黎咁多人!!!加埋港島線有車到站落客.....唉!仿如走難!響等上車期間,又熱又焗,一有車到站,我明明無行過都比後面迫到我向前。我都唔記得等咗幾多架車(一定超過10架),7點9至入到場。我終於發現如果住九龍d同事早放工搭地鐵係咁慘嘅!

沒有留言:

張貼留言