2012年1月8日 星期日

每個人都好識做戲

做人,除非得自己一個人,否則無時無刻都做緊戲,扮演緊一個角色。
  • 對住老婆, 我嘅角色係老公
  • 對住阿女, 我嘅角色係老豆
  • 對住阿女男朋友, 我嘅角色係uncle
  • 對住上司, 我嘅角色係下屬
  • 對住下屬, 我嘅角色係上司
  • 對住餐廳侍應, 我嘅角色係顧客
  • 對住醫生, 我嘅角色係病人
  • 對住顧客, 我嘅角色係公司代表
  • 對住巴士司機, 我嘅角色係乘客
  • 對住收音機, 我嘅角色係聽眾
  • 對住看更, 我嘅角色係住客
  • 對住梁生, 我嘅角色係鄰居
  • 對住記者, 我嘅角色係被訪問人
  • 對住導遊, 我嘅角色係遊客
  • 對住侄仔, 我嘅角色係阿叔
  • 對住大佬, 我嘅角色係細佬
  • 對住女同事, 我嘅角色係男同事
  • 對住friend, 我嘅角色係friend
  • 對住小牛, 我嘅角色係3叔公
.
.
.
.
只要人一對住人,就會因應同對方既關系,去扮演一個角色。

其實每個人都好識做戲!

沒有留言:

張貼留言