2012年12月18日 星期二

東方歌藝團


今晚係5年黎第3次睇東方歌藝團。佢平均每兩年先至做一次,以前唔識睇,錯過機會,e家一做就睇,睇得一年得一年,因為楊燕、青山、謝雷、張帝等台柱已經平均70,我驚少一個就少一個。

今晚有胡美儀(56)、冉肖玲(63)、謝雷(快70)、楊燕(快70)、張帝(71),前兩位唔講喇,因為我買飛入場係為咗睇:謝雷嘅夜空 and苦酒滿杯、楊燕嘅一朵小花、蘋果花 and 王昭君、張帝嘅攪笑,張帝71歲,佢嘅歌好聽過無數嘅所謂歌星,更加想唔到,佢今晚唱 Unchanged Melody唱到好似 BeeGees上身。

今晚入場都好多笑料,例如坐我身邊一班觀眾:平均75,佢地行為包括:
  • 乞痴
  • 隨意講野
  • 踢我椅背
  • 跟住唱但係走晒音
  • 拍手但係唔夾拍子
  • 白花油
  • 翻譯(佢以為人地唔識聽國語,佢句句都翻譯成廣東話比隔離聽)
  • 去廁所(無可厚非,因為7:30唱到11:30今次無半場休息)
  • 傾計
  • 批評
  • 係又笑唔係又笑(自從張帝出場之後。其實張帝次次都係講果堆笑話)
  • 最勁係當台上一支射燈長時間射正我地時,班老人家就高聲媽义投訴、嘈到支燈射去第處為止..........

我個位響山頂嘅上面,高過中間大電視同d吊燈,所以係完全睇唔到歌星個樣.......

沒有留言:

張貼留言