2013年6月3日 星期一

如此惡劣嘅環境

連續3個星期六(包括5月17日公眾假期),返公司都處於惡劣嘅環境做野。

公司要安裝一部發電機上天台,而敝部門位於頂層,平時一至五當然唔比工人開工,但係,一到星期六日同公眾假期,d工人就要把握時間,做到兵兵砰砰,特別係鑽野,可以講,由朝鑽到6點。試想下,你屋企樓上裝修,你住樓下嘅會唔會安寧!





我都好佩服自己,咁惡劣嘅環境都照做。當然,同我一齊犧牲假期照返工嘅貞姐都無得頂!

我曾經同老闆講,我做到e家已經無晒上進心,不過,我仲有嘅係責任心。睇住d野做唔晒,我就會勤力d,多走一步,除咗星期日唔返,其餘日子日日都返,包括星期六、公眾假期同埋如果annual leave無街去都返。

有d同事,日日話好忙,好多野做,但係放工夠鐘就走。e家工作時間每星期40個鐘,我相信如果公司改為每星期返30個鐘,佢地照舊一d都唔肯犧牲,照返30個鐘,然後叫得更大聲:好多野做呀!咁多野叫人點做呀!請人啦!搵其他人幫手啦,再assign過target同account啦.........

做野唔係咁做囉,比咗個target你果team,基本上你就要死掂佢,人,無得加!你唔可以成日叫忙成日叫人幫,幫你果個人唔通唔使放假?淨係你至可以放假?淨係你至有仔女?淨係你至好攰要去揼骨?

其實我自己發洩下啫!因為問題好易解決:唔做咪得囉!

沒有留言:

張貼留言