2013年8月4日 星期日

逛書展? 多謝!

每年動漫展同書展都人山人海勁多人,最怕"Big Chance"(迫餐死),所以動漫展一次都未去過,書展偶然至去一次。

其實如果為咗執平書而去書展,唔使囉!因為出面嘅書店都會收『書展價』,起碼都8折,唔使入去迫。

於是,我又忍唔住,去大眾掃咗5本:

已經睇咗9集『三萬呎高空』,e家出第10集點可以唔買哩!



e本『香港周末逍遙遊』教點樣遊香港,當時攞起本書以為好多地方都去過,使唔使買書呀?慚愧,好多地方都唔識去,買咗佢第日去邊都容易d。



先排廣州自由行行出咗d興趣出黎,見e本『廣州旅遊全攻略』真係圖文並茂,如果要再廣州自由行點可以唔擁有佢哩!



睇區樂民響蘋果副刊嘅專欄好多年,好吸引,雖然有d題目都睇過,但係......點都要搵藉口買咗佢,買住第一集先。



睇好多日本旅遊書都係讚,e本居然講日本嘅驚恐,要買!



有人問我點解唔去圖書館借書,我係唔會嘅!因為,有一次,我見到有個人響鰂魚涌市政大廈圖書館借咗本金庸武俠小說,然後行到地下,入咗公廁,入埋格格,濕立立,我估佢即刻開工睇囉,想起都反胃!

沒有留言:

張貼留言