2014年3月16日 星期日

行花展 - 終於行花展


花展由3月7日開始,我日日等個天幾時風和日麗、藍天白雲,結果,今日花展last day都等唔到,無法啦!都要入去行下啦。因為今日除咗影花,仲要教3叔姐用熟部Casio儍瓜機雙重任務。

花展last day固之然人山人海,連相機都『機山機海,差唔多人手一部,就算無相機都用手機影!

有位外籍傭工用部10吋平板加腳架同幾位同鄉影相,pro呀!

又有位女仕托住部Nikon加長炮等我個位,又望住我部SX50,唉!如果我仲係當年嘅血氣方剛,我實忍唔住即刻出番部…起碼都EOS5仔,同佢曬過!算啦!見佢其實已經托到手軟,唔同佢爭囉!

D人都好無禮貌,我企響度對緊焦影緊相佢都可以走去我前面遮住,一唔係就撞我相機,sorry都無句!乜野人黎架?

今日真係唔好天,希望出年好啦!

D算啦!








乜野黎?





士多啤梨's 花

薰衣草


























居然有棵櫻花樹,但係要向天影

已經無乜葉




粉紅色宮粉洋蹄甲

白色宮粉洋蹄甲



如果屋企有個天台......

如果屋企有個花園 ......

如果屋企門口有塊草地......



- 完 -



4 則留言: