2014年3月2日 星期日

啟德郵輪碼頭公園

啟德郵輪碼頭公園好易,我選擇咗九龍灣坐shuttle小巴,單程$5




牛頭角都有巴士去,不過半個鐘至一班

跟住可以坐升降機,按 "R"

我選擇電梯

一上到公園,豁然開朗

不過今日天陰,我行完走時仲落雨添





遠望鯉魚門


試過響對面太古城影過黎郵輪碼頭

今次影番過去

就係e度喇,我響e度影郵輪碼頭架!

如果可以再zoom 遠 d d 就影到樣喇!

有d地方都未起好




  

觀塘碼頭


碼頭尾(不過其實我唔知邊邊係頭邊邊係尾)
黎到公園,我梗要影花啦!

一堆亂草咁,不過...
Close up , 好 d !


今年3月花展嘅主題花
 


  







生響水入面!


等好天再黎!



2 則留言: